Arkib 11/2018

Agak2 apa agaknya dialog yg sesuai dngn gelagat diorg ni???,  Cer uolls bagi dialog sikit??,  Dialog paling menarik nak bagi trial BBplus

Agak2 apa agaknya dialog yg sesuai dngn gelagat diorg ni???, Cer uolls bagi dialog sikit??, Dialog paling menarik nak bagi trial BBplus

Agak2 apa agaknya dialog yg sesuai dngn gelagat diorg ni???
Cer uolls bagi dialog sikit??
Dialog paling menarik nak bagi trial BBplus......nak tak???
Klu nak...join.ler...mana tau rezeki uolls??
#contestterkejut
#diamondMARIA

Tahniah mok nik Nik Norhayati

Tahniah mok nik Nik Norhayati....awal bulan pun dah meroket 7++.... baru bulan kedua join #projekSTG....tu baru offline...klu online???? Berganda2 sales uolls nik?? Mudahkan biz gaya stg ni??? Biz Online | Modal RM50

Di sini

Di sini....bermusafir lagi...menuntut ilmu untuk turunkan ilmu..... Semoga Allah berikan 1001 kebaikan dan kemudahan dalam urusan seharianku... Thanks mr.bff sbb akan berjaga smggu ni utk Adam n Dikya.....semoga Allah sentiasa merahmatimu....???? #kursusVTO

Pengajaran:, Tak semua org akan ada bila kita dalam kesusahan

Pengajaran: Tak semua org akan ada bila kita dalam kesusahan. Masa ni nk kenal kawan @ lawan #hakakokjedikPengajaran: Tak semua org akan ada bila kita dalam kesusahan. Masa ni nk kenal kawan @ lawan #hakakokjedik

Nak ambik aura #mmrjb esok jugak???, Wpun kali ni xsempat join lagi

Nak ambik aura #mmrjb esok jugak??? Wpun kali ni xsempat join lagi.... Tak boleh nk merajuk bila dia bg ayat power..bah.. Xpayah gaduh2 la...rezeki susah nk masuk nanti... Chill je...ahaks #silamuntah?

Kadang kadang kita lupa apa yg kita rasa susah untuk laksanakan itulah yang terbaik untuk kita

Kadang kadang kita lupa apa yg kita rasa susah untuk laksanakan itulah yang terbaik untuk kita.... Belajarlah untuk terima kenyataan yang tak semua perkara yg mudah untuk dilakukan akan menjanjikan kesenangan untuk kehidupan kita... Renung renungkan....??? Good morning lovelies....... #diamondMARIA #tbgoaldcoastlagi

IkhwanGroup LMT's Meeting 2017

IkhwanGroup LMT's Meeting 2017. Smoga Allah permudahkan perjuangan kita. Jdkan kami golongan y bsyukur n bermanfaat kpd org lain. " Jom cari rezeki halal dgn cara y halal" In shaa Allah. Abbul Pru Bsn Takaful 017-9511854

Allahuakbar

Allahuakbar... kami riak dlm xsedar.. kami sombong.. kami lalai n leka.. ampunkan kami.. jauhi sifat riak..sifat bakhil..sifat kedekut..sikap bermegah2 dr diri kami.. Allahuakbar.

Sampeiii dahh Penang

Sampeiii dahh Penang... Cheqqq maiii dahhhh.... Manaa tempattt besss noo.. Habaqqq maiii sini satttt... Xsabiaqqqq!!! Lapaaaaqqqq... Hausss ayaaaqqqq nyoqqqqq.... Cakorooiiiii..gorpissss... Wakakakaaklakaqqq...

nakk kenall seseorg

nakk kenall seseorg.. dengarlah dr mulut n penjelasan tuan punya diri.. mengenallah... jgn mendengar dr musuh atau org y mmbencinya.. krana pasti bnyak kburukan y diciptakan mereka... pendirian TGHH.. smoga Allah permudahkan urusan perjuangan Ayoh Chik..