Arkib 04/2019

HARGA BATAM langsung mampir ke alamat ruko Palm Regency blok B13A samping SPBU Marcelia Batam centre

HARGA BATAM langsung mampir ke alamat ruko Palm Regency blok B13A samping SPBU Marcelia Batam centre

HARGA BATAM langsung mampir ke alamat : ruko Palm Regency blok B13A samping SPBU Marcelia Batam centre
Batam kota
Beli 1 dapat harga grosir SONY Z1 BIG 4G real 5.2inch besar 699ribu aja seharga Z1 mini saja
SONY Z1 BIG 4G real HARGA GILA READY BATAM
Camera 20.7MP
RAM 2GB 32GB
Besar 5.2inch .
Jaringan 4G LTE NGEBUT
.
HARGA GILA hanya 699ribu Fullset Up 100 jadi 799ribu
BELI 1pcs bisa dapat harga grosir dan harga MERAKYAT mau memuaskan seluruh customer tercinta langsung mampir kealamat kk

Kami semua selalu berusaha agar hari besok lebih baik dari hari ini

Kami semua selalu berusaha agar hari besok lebih baik dari hari ini. Dan tahun ini lebih baik dari tahun lalu baik amal ibadah dan segala sesuatunya yang sangat mengharapkan ridho Allah SWT Semoga kita semua dilindungi oleh Allah SWT dan dicucuri rahmat setiap apa yang kita lakukan Semoga dipermudah segala urusan kita Serta diterima segala amal ibadah kita ? Semoga Allah langsung yang menjaga dan melindungi kita di setiap nafas dan gerak kita Amin :)

Nori Kriuk Kriuk Ayah bunda akhir pekan mau mengajak buah hati liburan kemana

Nori Kriuk Kriuk Ayah bunda, akhir pekan mau mengajak buah hati liburan kemana? Nah kalau memilih liburan dirumah saja, yuk coba ajak si kecil berkreasi di dapur. Selain baik untuk mengeratkan jalinan kasih sayang, juga bisa menjadi kesempatan baik untuk mengedukasi buah hati tentang proses bagaimana makanan di masak dan di sajikan. Bahan: 1 bungkus Nori ukuran sedang. Atau ukuran besar, di potong-potong. Tepung terigu campur tepung beras. Masing-masing 5 sendok saja. Taruh di mangkok, tuang...

Mari hadirkan bahagia dan ketentraman di hati para janda dhuafa dan lansia yang tersebar di berbagai pelosok kampung di Indonesia

Mari hadirkan bahagia dan ketentraman di hati para janda dhuafa dan lansia yang tersebar di berbagai pelosok kampung di Indonesia. Jangan sampai, mereka yang hidup sebatang kara, tak memiliki beras untuk di masak di saat waktu sahur dan hanya berbuka puasa dengan segelas air putih saja. Alhamdulilah penyaluran tahap pertama sudah di laksanakan di kampung Cigelap. Ratusan paket beras, susu dan syrup di bagikan kepada ratusan janda, jompo dan lansia. Terima kasih #KeluargaMuslimOMAN,...

Anak saya demam

Anak saya demam. Bila sebut tentang demam, ada satu wajah yang muncul dalam ingatan. Wajah Mak Ngah Norzaidah. Ibubapa saya doktor, tapi jika saya demam, memang saya terbayang Mak Ngah saya. Ada sekali tu sewaktu saya masih kecil, saya demam tinggi. Mak Ngah buat tepid sponging dan letak tuala kecil basah di dahi saya. Dia tanya khabar saya berkali-kali. Lepas tu dia ke dapur masak bubur nasi. Saya masih ingat hari itu seperti baru semalam ia berlaku. Saya masih terasa hangat nafas saya,...

Ada orang tanya aku — "Pos saya dah selalu viral, tapi jumlah followers lambat naik

Ada orang tanya aku — "Pos saya dah selalu viral, tapi jumlah followers lambat naik. Kenapa, eh?" Aku pun periksa profil FB dia: —Nama, dia guna nama sebenar. Bagus. —Gambar, muka jelas dan segak. Bagus. —Biodata, lengkap dan updated. Bagus. —Timeline, kemas dan rapi. Bagus. —Kekerapan pos hantaran, sehari 2-3 kali. Bagus. —Engagement, likes dan shares ratusan. Ada ribu. Bagus. —Isi hantaran, banyak kongsi snap shot twitter orang lain, infografik yang cedok daripada laman lain...

"Siri Bercakap Dengan Siri(iOS)" oleh Kamarul Ariffin Nor Sadan, Jom baca kisah seram yang sudah dapat 10K RT di Twitter ni! Follow www

"Siri Bercakap Dengan Siri(iOS)" oleh Kamarul Ariffin Nor Sadan Jom baca kisah seram yang sudah dapat 10K RT di Twitter ni! Follow www.facebook.com/chaku dan www.twitter.com/dr_chaku untuk layan lebih banyak kisah seram!

CARA ELAKKAN TERLUPA ANAK DI DALAM KERETA, Hari ini kita digemparkan lagi dengan berita kes kematian seorang kanak-kanak kerana ditinggalkan di...

CARA ELAKKAN TERLUPA ANAK DI DALAM KERETA Hari ini kita digemparkan lagi dengan berita kes kematian seorang kanak-kanak kerana ditinggalkan di dalam kereta diparkir untuk masa yang lama. Sumber berita: https://goo.gl/DxtWTM Kes seperti ini kerap berlaku, dan biasanya disebabkan kelalaian ibubapa. Insiden seperti ini boleh berlaku kepada sesiapa, termasuk diri kita sendiri, jadi kita perlu tangani kelalaian ini. Di sini saya ingin kongsi beberapa tips untuk mengurangkan kebarangkalian perkara...

Kalian nak doktor perempuan untuk pesakit perempuan? Boleh

Kalian nak doktor perempuan untuk pesakit perempuan? Boleh. Kita sama-sama usahakan. Tapi bukan esok boleh terus dapat. Nak hasilkan doktor bukan macam tanam taugeh. Hari ni semai, lepas 48 jam dah boleh tuai. Latih doktor ni macam tanam pohon jati. Hari ni semai, lagi 5 tahun baru boleh tuai. Kalau nak lagi berbaloi, lepas 10 tahun, barulah tuai. Itu pun kalau kalian usaha untuk semai benih jatilah. Kalau kalian tak semai, mana nak datang jati tu? Yang pasti taugeh tak akan jadi jati. Siapa...

Mutiara hadist pagi ini yg disampaikan oleh Dr Fakhruddin Azzubair adalah Sabda Rasulullah Saw yang terdiri dari 3 kata

Mutiara hadist pagi ini yg disampaikan oleh Dr Fakhruddin Azzubair adalah Sabda Rasulullah Saw yang terdiri dari 3 kata. Maksud hadis tersebut bermakna sangat luas, dan sangat berkaitan dengan 'wa'tasimu'. Yang menjadi motto Almultaqa adDauly alIlmy alKhamis ini. الأدب - سنن أبى داود. عَنْ رَسُولِ اللَّهِ -صلى الله عليه وسلم- قَالَ « المؤمن مرآة المؤمن. Seorang mukmin adalah cermin bagi mukmin yang lain. Kita paham maksud...